^_^

hallow alla söwtnosarXD
idag har det väll vart en vanlig dag hade ute idrott,orientering va mee emelie.m var ganska ruuligt.
sen har vi fått reda på våra provresultat från norge provet jag fick 17 av 18 poäng blev  nöjd.=)
sen hade vi slöjd jag gör en väska blir nog ganska bra faktiskt.
efer skuulan cycklade jag hem nästan direkt.Jakob var redan hemma när jag kom.
när jag varit hemma en stund o surfat runt på lite bloggar så hörde jag glassbilens siren.Åh då  var jag ju bara tvungen att springa ut o köpa isglass gjorde det sen kom ´mamma hem ,jennifer oxå dåra.Sen lekte vi me våran granne herman han är typ 2 år o jätte söööt.
aa det var väll typ allt juste farmor o farfar kmr hit ikväll!!Ska kanskegå till ngn majbrasa vrat ska nii ???
PUSSjossan


Kommentarer
Postat av: Vem tror du -.-

Jag ska till Baset :D:):F<333333333!!!

2009-04-30 @ 17:54:52
Postat av: jossan

eeehh kanske simon elr???

2009-04-30 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0