april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

haha 1 april idag dåe jag har inte skämtat ngn gång idag men men...
aa iaf så har jag haft na*prov imatten idag gick bra så det känns kuligt =D
På rasten hoppade vi hopprep försökte mig på dubbelhopprep gick inte bra  men skam den som ger sig(haha)
 lägger upp bilder på dagens outfit och från i måndags när emelie va här...min mellis i måndags åt ganska mkt men det var äckligt i skolan såe aa.emelies mellis
emelie
dagen outfit
jeans:H&M
munkis:stadium i sälen
det var allt hej hopp kola topp jossan

Kommentarer
Postat av: emelie m

visst är jag snygg;)det var gott med hamburge bröd och ost det ska jag börja äta till frukost:D

2009-04-01 @ 18:44:38
Postat av: Amanda

Snygga kläder Emelie o Jossan!

Fin du e Emelie! Du ser ut som en sån dära reklam typ! ;)

nerå.. men herrå <3



//Amanda (fotbollen)

2009-04-08 @ 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0