=)

heejjsan
idag har jag äntligen satt upp våran studsmatta  men vi får inte göra volter o så för att vårat nät gick sönder förra året så vi slängde det vil´ket är tråkig=(
sen såe har jag varit på tumbling kurs från 12.30 -16.00 ganska jkobbigt men kul ändå jag körde som bäst rondat flickis salto kuligt kuligt=)=)=)´-´sen var jag på  jakobs fotbollscup o kollade på den elr för det mesta så lekte jag me tova (en i jakobs lags lille syrra) hon slrattade hela tiden när jag jagade henne=)När vi åkte sen så åkte vi först till pizzerian för att beställa mat,jag tog en kycklingsallad det  var gott!aa det var väll va jag gjort idag kranm jossan

Kommentarer
Postat av: emelie m o emelie l

hur gör man en blogg?vi prövar men det går inte.

2009-04-05 @ 13:57:42
Postat av: emelie.l

hur gör man en blogg?

2009-04-05 @ 14:19:19
Postat av: Amanda

Gå in på: www.blogg.se så ska de gå! ;)



Herrå ses på fotbollen Emeliorna o jossan!<3

2009-04-08 @ 14:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0