glöm inte att kommentera

hejj hopp har kommit hem från träningen nu har precis bytt om o såå.Nu sitter jag här oäter godiiiss (aa) Idag har jag iaf tagit lagfotto mee fotbollslaget gick bra tror faktiskt att det kommer bli fint !! sen åkte jag hem å åt lunch åt pastasallad sen bar det av till gympaträningen var tvungen att komma tidigare hade  "utveklingssamtal" me en ledare innan det gick bra sen var vi ute o sprang som uppvärmning tog det korta varvet hade ont i knät o hälen men men .....Sen började träningen vi började på tumbling o me framåt det gick bra körde HANDVOLT FRIVOLT!!!  så det va kul sen körde vi bakåt körde bra flickis flickisar körde sedan flickis salto gick ganska bra fast på en trill ja på nacken  sen så hade vi trampett körde först sträcksr då fick jag jätte ont i svanskotan men jag forsatte o körde 1 skruv men sen gick det inte mer så jag slutade köra men körde sedan 2 friståenden på slutet.hej dåå PUSS O KRAM Jossan

Kommentarer
Postat av: emelie m

2009-04-20 @ 16:35:26
URL: http://onlyemeliems.blogg.se/
Postat av: emelie m

jag klickade på fel knapp.iaf vem utav tränarna vr det som du hade utvecklingssamtal med?

2009-04-20 @ 16:37:34
URL: http://emeliems.blogg.se/
Postat av: Robert

DIN JÄVLA %%""&/ GRIS TILL MAMMA!!!

2009-04-20 @ 16:56:43
Postat av: emelie m

kan du vara själv

2009-04-20 @ 18:53:02
Postat av: emelie m

bara så att du vet ROBERT så kan jag polisanmäla dig för mobbing

2009-04-20 @ 19:13:48
Postat av: jossan

heeejj emelie jag hade samtal med isa.

RoBERT hålller mee emelie kan du vaa själv:@

2009-04-20 @ 19:23:18
Postat av: Amanda

Asså alla anonyma och ROBERT 5 saker till er:

1. Sluta kommentera...

2. ...om ni nt har nått vettigt att säga!

3. Har ni inga vänner elr som har nån blogg så ni kan kommentera dom ist elr?

4. SISTA saken här nerifrån..

5. SKAFFA ETT LIV!! (några andra jag känner borde oxå göra det)



Kram o Pözz, Jossan & Emmi! <3

2009-04-21 @ 15:50:52
Postat av: Robert

´jo, jag har kompisar, men inga som e så töntiga som ni och har blogg!!!

2009-04-24 @ 13:56:32
Postat av: Robert

´jo, jag har kompisar, men inga som e så töntiga som ni och har blogg!!!

2009-04-24 @ 13:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0