hallåå

hejjsan
idag var jag i kista me jonna o hennes lilla syrra.Hennes syrra fick inte va ensam hemma så hon fick följa mee;)
vi åkte buss dit vid 10 gick första bussen sen byte vi till en annan och va framme vid 20 i 10.Först gick va runt ilite olika affärer sen åt vi lunch på donken (aa) mumsigt sen kollade vi i lite fler affärer sen åkte vi hem vid 13.00.kom hem me ett armband o en tröja här får ni se..
.armband gina tricot 69 kr
t-shirt gina tricot 99 kr

vad tycks??
iaf så åker jag i morgon till björnriket ska va där tills på lördag ska dit me småkusinerna kuligt kuligt!!
Jag kmr därför i´nte skriva ngt på ngr dar men här får ni liite bilder istället...
jag o amanda på studsmattanvi igen<3<3bild på super söta amanda<3<3
aa det varväll allt skriver tidigast på lördag igen puss o kram jossan<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

FinFina kläder Jossan!<3



Ses nån gång på fotbollen!<3

Kramiz: Amanda

2009-04-08 @ 14:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0