hallååjjj

heejj har precis kollat klart på talang va ganska bra denna gån tkr jag iaf vad tkr nii???
eehh juste  idag har jag gjort sista na provet i matte gick bra...=)Sen har vi inte gjort så mkt drog till jonna efter skolan vi(emelie o emelie va oxå där) kolla runt lite på olika bloggar sen gjorde dom sig till "fjortisar" kuligt se åt vi o då skrata jonna hela tiden så alla börja skratta sen så flummade vi lite o sen börja dom me ngt matkrig typ sen åkte jag hem o bytte om till gympa kläder  hoppade lite sen åkte jag till träningen .Det gick super bra körde flickis flickis och flickis salto o 1,5skruv på trampett så jag var nöjd =D aa sen åt ja pastasallad mumsigt sen  kolla ja på talang o nu sittter ja här.XD
juste  ska till jakan imorgon mee emelie men här får du dina bilder på mitt "afrokrull" (aa)
det börja me sånna här pippilotter
sen blev det sånna här
sen började det krulla till sigsen blev det KRULLIGT



AA det var all PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonna

snyggt hår vad hade du gjort dan innan med håret??



Kramizar Jonna <3

2009-04-17 @ 22:24:18
Postat av: emelie m

nu fattar jag vad du menade med AFFROKRULL.

2009-04-17 @ 22:44:34
Postat av: Sophie o Emelie D

Snyggt hår!!! håller med Emelie M nu fattar jag.

2009-04-18 @ 14:14:59
URL: http://onlysophie.blogg.se/
Postat av: Fotbolls Amanda!

Nice hair! <3



Du borde ha så på fritiden jue! (noot) ;)



Kramizar o Pözzizar <333

2009-04-19 @ 14:18:38
Postat av: savannah

haha snyggt det blev då värkligen krulligtx)<3333

2009-05-04 @ 19:38:07
Postat av: Soffis XD

Oj oj oj.. ganska krulligit ;)

2009-05-08 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0