heej

sorry att jag inte skrev igår men jag orkade verkligen inte =O
igår va ju första dagen i skolan började mee sov morgon som varje tisdag börjar mee iaf vi hade ett na-prov i matte kändes bra. Idag så har jag inte gjort så mkt vi hade ett till nationellt i matte,division o multiplikation handlade det om sen så hade vi rast matte o SO arbetar mee norge i so:n har kommit ganska långt.Blev klar me matten idag (Jippiiii) så det ä avklarat (aa). På rasteen har vi börjat hoppa dubbel hopprep de ee faktiskt kul (aa) rekordet ligger på 134 hopp  det har emelie .m gjort GRATTIS!!<3<3 Sen hade vi dans va bara mee 5 min sen skulle jag i väg o simma gjorde det sen tog vi bussen hem.Var vrålhungrig efter simmnigen så har proppat i mig en dubbel macka mee ost nue(a)
Aa det var väl allt kram jossan som vill att ni KOMMENTERAR!!!


ps.emelie jag lägger in bilderna på frisyren sen min kamera har dött.ds.
äntligen har solen börjat komma fram...

Kommentarer
Postat av: Fotbolls Amanda!

Hej Jossan!<3

Jag kommenterar för att du vill d!<3

Skööönt med sol!<3 hehe ;) :)

Herrå <3



P.S jag skriver nt så mkt för jag vet nt vad jag SKA skriva :( d.s

2009-04-15 @ 17:18:45
Postat av: emelie m

gör du det idag?lägger ut bilden alltså

2009-04-15 @ 18:38:01
Postat av: Sophie

Skööönt att aolen börjar komma fram!!!

Har du försökt göra en "header"???

2009-04-15 @ 19:13:21
URL: http://onlysophies.blogg.se/
Postat av: jossan

hheej sophie nee det går typ inte du får visa mig ngn gång<3<3

2009-04-15 @ 21:45:40
Postat av: jonna

titta på emelie d:s blogg så ska du få se vad elak hon är

2009-04-16 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0