heej

föörlååt jag skrev inte igår men dåe va jag ,emelie o emelie och sjöng in 2 låtar en sjöng vi kareoke till det var swampen och sen körar vi till en låt som heter angel eye.det var kuligt.                           
idag såe slutade vi 11.30 så då åkte jag till jakan me mamma o jakob där köpte vi present till emelie(som fyllde år i söndags stor grattis till dig)hoppas homn blir glad kan inte skriva va jag köpte efetersom hon förmodlingen kmr läsa det härXDSå ikväll ska jag till henne på pyjamasparty kmr bli roligt (hoppas jagXD)sen var vi också på stadium här i barkarby jakob köpte ett par lacoste skor o jag kom hem tomhänt .aa det var min dag puss o kram jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0