sjuuk

heeejj
aa som ni ser på rubriken så har jag blivit sjuk har feber fick det igår då hade jag 39 graders feber men idag har jag bara 37.5..
aa nu är jag iaf hemma från björnrike har varit kul ja träffade corinne (en gympa kompis) där  hon åker också snowboard så vi åkte lite tsm ,när vi skulle åka ankarliften tsm första gången så var det inte så lyckat vi åkte ini en stolpe(aa) men resten av gångerna så gick det bra=D vi åkte dit mee mina kusiner,vera ,min kusin, fyllde 6 år på onsdagen när vi kom ner så hon fick en väckarklocka som såg ut som hello kitty på ,hon hadeönskats sig det.Hon hade även fått ögonskugga så jag vart sminkad av en 6 åring vart super fiint elr inte men hon tyckte att det var kul=DSen så har jag också fått ett påskägg med godiis,mumsigt,hur har eran påskvarit??
här kmr lite bilder från björnrike...
                                                     så snygg vart manXD
reseoutfit.solen sken på vägen hem..
sötaste födelsedagsbarnet
aa det var allt //jossan<3<3

Kommentarer
Postat av: jonna

hej jossan e kommer du till skolan på tis. vad har du gjort under lovet förutom shoopat? jag har varit hemma shoopat och varit på landet boooring saknar kompisar

Krya på dig syns

/jonna

2009-04-13 @ 19:34:43
Postat av: Sophie

Snygg du blev när hon sminkade dig.

Synd att du är sjuk.



Krya på dig!!!

/Sophie

2009-04-13 @ 20:28:44
URL: http://onlsophies.blogg.se/
Postat av: Anonym

allstså sophie sluta skriva på bloggar som är bra du kan väl skriva på din egna stinkande blogg där skulle dina komentarer passa bättre för du har ju knappt några

2009-04-15 @ 16:28:44
Postat av: Fotbolls Amanda!

Assw Anonym!! Skaffa deii ett liv om d e d du saknar!!

Och låt bli att säga taskiga saker om/till andra!!



Bry deii nt Sophie o jossan (nt för att jag tror att ni gör de heller ;))



Kram Kram <3

2009-04-15 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0