sooorryyyy

heejj hopp förlåt att jag inte bloggat på über länge men jag har inte hunnit o orkat .
iaf så har jag haft norge prov dag kändes ganska bra=D. sen så hade vi inget spec elr joo dans vi dansade bugg,cha cha(stav?) och foxtrot.ää inte kul assåå men men....
efter skolan tänkte jaa gå hem till jonna men när vi precis har kommit in till henne ringer mamma o säger att jag ska spela match efersom att ngn hade tackatr nej så vi fick reda på det i sista minuten så då bar det av hem istället och bytra om snabbt äta lite o sen var det match åkte dfit mee stefen o emelie.tyvär så förlorade vi mee 3-2 ( vi spela match igår oxå o då vart det samma resultad=(.)så det var ionte så ruuligt.
imorgorn är det ju sista dagen i skolan sen ää vi lediga(jiiippiii)
våren ä här ....


PUSS jossan





ps.är den ngn som hjälpa mig att få en header ??)


Kommentarer
Postat av: ebba

Jupp, behöver oxå hjälp med header *

2009-05-04 @ 20:27:58
URL: http://kramzons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0