tävling

hajjjj
 iadag har jag tävlat på jgcupen gick bra ingen¨trillade elr gjordee fel super jag tävlade på fristående,flickis salto,överslag och sträck volt det var elva lag med och vi kom på en bra 5 plats dom som kom först var oxå ett jg lag asså vi är samma grupp bara det att vi delade upp den på hälften så det var ruuligt<3 efer tävlingen hade vi picknik utanför o vi fick reda på vad vi skulle göra på våruppvisningen imorgon det ä tema disco som sagt.när ledarna hade pratat klart o vi hade ätit våran lunch så passade ja o camilla lisa på spagat flickisar gick bra hon va ü¨ber duktig (aa) att hon vågar lixom.=P
sen åkte jag hem mee amanda och jag dushade o såå sen klippte mamma mina jeans till shorts för att dom har ett stort hål på knät det vart faktiskt bra.sen åkte ja o mamma till ica jag köpte godiis o j´hon hämtade saker på posten.sen hoppade jag o jennifer sen åt vi middag(mums) sen sitter jag här(AA)
kram jossan<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0