today

haluuuuu<3<3
idag hade vi gympa på morgonen sedan EA och ngn konstig samarbetsövning sen hade i slöjd på efermiddagen.
ganska kul dag men skolan är väll aldrig riktigt super  kul elr??
iaf så gick jag till jonna efer skolan emelie oxå  där bakade vi scones vart väll bra ??XD sen så årt vi dom och kolla runt lite på internet. sen hämtade mamma jennifer på skolan då följde jag mee dom (jonna bor super nära skolan) sen hoppade jag o jennifer lite jennifer ä super duktig on kan göra salto o flickis utan pass oflickis flickis mee pass=)
när vi kommit hem efter skolan så hade maamma köpt en tröja  och ett linne från gina,strumpor,leggings och en klänning ska behålla allt utom klänningen det var för mkt saker på den för min smak men aja...
skriver mer imorgon //jossan<3<3<3<<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0