helloo

vet att jag inte skrivit på jättte länge men har inte hunnit:(
i falun lägret var det superduperkul kan sammanfatta det så här:
superhall
per klippte sig
stugor
många stukadefötter
kötbullar och potatis
systrarna kallur
tzuka
dubbel
minigolf
badning
falunhoppartorn
tränare slutade:,(
skiiit kul
marsmellows krig
tågresorna
skrattatak
aa det var nog det mesta (elr har jag glömt ngt?)
ville oxå säga hade skiita ruliigt med er tjejor synd några av oss splittras:(
miodsommar då jag var på landet emelie har oxå landställe där så vi var lite med varandra vi åkte tex och fiskade.
hade kul därmed men fick mkt myggbett inte sköönt asså jag kommer döö känns det som det kliar så himla mkt(aa)
sen har jag varit mee stephi (igår)vi fotade o fixade header till mig just nu är den lite konstig men ska fixa den(a)
ehm nu ringer någ stephi  snart vi ska göra ngt idag mee så måste slutaa nu
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Jonna

snygg header men håller med den ser lite konstig ut kan du visa mig nån gång hur man gör en header

2009-06-23 @ 14:53:41
URL: http://jonnag.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åå fin header, jag har också en!



2009-06-24 @ 09:39:25
URL: http://onlysophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0