helluu

heej
idag så hade vå vikarie men han ee lite knäpp han lixom pratar om fotbolls matcher,frågar varför vi kollar på melodifestivalen och undrar om ngn kan laga hans ipod kanske kul att prata om men inte på lektionen..idagg så har vi lekt i snön gjort snögubbar mm de ee faktiskt kuuligt spec när man gör et mee sina kompisar<3<3<3
iaf så sa ska ni få se hur jag ser ut i lugg och ngn vinterbild....
väldigt konstig min men aja..våran snäögubbe<3<3min väg till skolish=P
men ändå så längtar jag till sommaren...kramisar jossan

                                                                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjaba!!

dina bilder är snygga fast varför tar du bilder på dig själv och lägger ut det på internet?? dom kan använda dina bilder på andra sajter:P

kontakta ALDRIG mig:P mohahahahaha

ps. jag känner Linnea R:)

2009-03-21 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0