soorrryyy

aa jag har inte skrivit på typ flera dagar känns det som men iaf så idag så hade jag slöjd ja gör en väska ganska lyckat faktiskt(a) men sen så är jag klar med SO:n och matten nästa vecka elr rättare sagt på söndag åker jag till sälen,tandådalen och åker skidor o snowboard så då blir det ingen bloggning tror jag:(men men jag har haft bra träningar  vecken körde rondat flickis salto till hårt och sen igår på fristående tränngen så lärde vi oss några formationer men några i våran grupp (vidalade in oss i 2 små grupper)var jätte flummiga så vi lärde oss inte lika mkt som den andra gruppen villket var lite tråkigt men sånt är livet....Men nu har ändå våren börjat komma fram (aa)JIPPIIIII!!!!!
kramizzar jossan<3<3<3 modell:mitt öga fotograf:jag kamera:mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0