tjhooo

hejj hopp
idag hade vi våran konstiga vikarie hela dagen men det var fisk också super äckligt.
men det är ju fredagen den 13 så....
nue har jag iaf  kommit hem från träningen och gjort mig iordning jag försöker kolla letsdance samtidigt som jag bloggar=Pdet gick jätte bra på träningen körde bra tsuka tryck och rondat flickis salto SJÄLV på tumbling=)Imorgon blir det nog ingen bloggning,först ska jag till jakan me emelie och kanske jonna sen har jag fotbollsmatch ochssedan ska jag till globen me amanda o kolla på melodifestivalen kuligt kuligt=)
ganska tråkigt inlägg men men....  kram jossan   

Kommentarer
Postat av: elin

tjaba!!!!

2009-03-21 @ 18:58:42
Postat av: Amanda

hej Jossan!

Jag visste nt vart jag skulle skriva de här.

men jag skriver det här nue:

Visste du att mannen (peddofilen) i den vita skåp-bilen har blivit tagen av polisen!? (den 31 Mars) han sitter i fängelse nue! Sköönt vah? aja..



Herrå, Kram<3 //Amanda

2009-04-01 @ 15:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0