tjohoo

hejjhopp
idag har jag varit i skolan som vanligt vi hade ett till nationellt prov i svenska det gick bra och det var väldigt enkelt så det känns bra=P
vi hade musik också vi skulle egentligen ha kollat på vårat musikprojekt (man ska göra en egen musikvideo) men vi hade vikarie så det blev inte av... Sen var jag lite på våran fritidsklubb var me i en tävling mee några kompisar<3,man skulle göra en snöskulptur vi gjorde en säl den blev ganska lyckad faktiskt=)=)Men det är för kallt ute fryser=(Men mina nya skor har kommit så måste hämta dom på posten<3
nee nu måste jag göra iording grejor till gympan som börjar 5.
puss o kram jossan<3<3<3vi va ute i snön=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0