trötter

halluuu
idag så vaknade jag vid 8.15 tror jag...sen vid 20 i 10 åkte jag och mamma till friskis&svettis för att gå på spinning med mitt fotbolls lag det var kul men jobbigt vi körde i ca 1 timme.Sen så var det dags för gympa vi hade springning som uppvärming(3,5km) sen tränade vi i 2,5 timme så nu är jag super trött men iaf på träningen gick det inte så bra,kanske berodde på att jag var så trött men jag körde 1,5 på trampolin ochhandvolt helskruv på tracken....
igår när jag va i jakan så hittade jag 5 tröjor,1par örhängen och ett hårband lägger kanske upp bilder sen...
men jag var missnöjd med resultatet i melodifestivalen jag hejade på måns,alcazar,EMD och agnes=P
men jag hade jättekul iaf vi hade super pltser förutom att när alcazar sjöng så skulle ngn naturligtvis hålla upp en superstor skylt satt man inte kunde se scenen=(Men jag och Amanada träffade Laila bagge och nicklas walgren när vi va på väg ut jag fick lailas autograf och amanada nicklas...
tusen kramizar till er jossan<3<3>3<3<3
hand mee pärlor..
modell:min hand och silverstenar
fotograf:jag
kamera:mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0