vi vann!!!

hejhopp
idag har jag haft engelska men vanlig lektion för  vi är klara me nationella i eng.
På tal om rubriken så vann vi snöskulptur tävlingan vi fick en caprisonne och en kladd muffins=P
men i kväll har vi pedagogiskkväll i skolan,fräldrarna får komma och kolla på vad vi gjort under hela äsåret så vi hartagit ut alla bänkar ur hela klassrummet och bärt i 51 stolar i klassrummet!!iaf så har mina nya skor kommit så jag använde dom idag dom är jätte sköna=)
Det var min dag,hur har eran varit??
kram jossan<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis gmn! men hur många var de som van?

De var jobbigt att bära stolarna va?

51 ST LIKSOM! ;)



kramizz //Amanda T

2009-03-26 @ 18:26:11
Postat av: jossan

heej aa det var jobbigt vi och en till grupp vann<3<3kram

2009-03-29 @ 13:30:50
URL: http://onlyjossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0