fööööööörlååt

heejj
 jag vet att jag inte skrivit på jäätte läänge men jag har varken orkat eller haft tid!!
men min kamera har iaf kommit har fotat ganska mkt.igår spelade jag fotbolls amtch vann mee tre noll sen var jag mee stephi vi fotade och hoppade o spelade buzz sen gick hon då cycklade jag o jakob till simon m där var det filmkväll det var jag jakob linnea  simon simon fia o alex som va där först gick vi till amigo o köpte pizza sen åt vi o koll på fil sen skulle  vi gå hem till fia o kolla på hennes kattunge(den var urgullig) sen så skulle jag simon m jakob och linnea gå till baka i förväg  för dom andra ville stanna o hoppa lite men sen kom dom aldrig tillbaka dålig stil vaa!?så vi andra stannade ett tag snacka o åt godiis sen cycklade ja o jakob hem vid elva(?) sen så gick jag o la mig efter en stund.idag har jag tränat gick bra ställde en och enhalv skruven flera ggr och körder handvolt frivol=)
nu mst jag byta om ska till fotbollsträningen
ouss o kram jossan

ps. jag lägger in bilder ikväll stephi loovar.ds

Kommentarer
Postat av: Sophie

DÅLIIIG STIIIL!!!



Kommentera gärna min blogg!<3

2009-05-10 @ 19:19:01
URL: http://onlysophies.blogg.se/
Postat av: Simon

Meh OMG jag kanske ville hem är det dålig stil?!?

2009-05-10 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0