jag vet...

att jag onte bloggat på en evighet men jag har bara inte orkat =(
men iaf så igår var jag i haga parken m familjen myysiigt vi gick in i fjärilshuset,promenerade och fikade..
idag var jag i kista köpte en klänning till skolavslutningen den var jättee fiin elr jag tkr det iaf sen köpte jag oxå örhängen o strumpor (aa faktiskt) har varit en ruulig dag mina småkusiner var här en sväng sen kom deras hund mellis hit han är jäätte sööt.på tävlingen förra helgen gick det bra vi kom till final och såå men på förträningen inför kvalet körde jag inte flickis vet inte vfr egentligen men nu har jag typ flickuis skräck men det går nog över snart.ikväll var det träning gick bra körde dubbel skruv,dubbel volt,flickis salto på tracken,en och en halv skruv på trampett mm var en bra träning idag...=))
imorn åker jag till täby ska heja  på några tjrjor från min grupp som ska tävla på RM3 ska blii skojsigt<3<3
aja skriver nog mer imorgon och lägger in bilder på det jag köpt ..
pusspuss <3<3
fotograferad av mej<3

Kommentarer
Postat av: ida runestam

vilken stor och fin blogg du har jossan

och en grej jag tänkte swäga förut att jag går i din gymga grupp rmy jag går i röd men endå!!!!!!!!!!!!<3

2009-06-18 @ 18:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0