världens bästa låååt...

hejj idag har jag inte gjortb så mkt men var o kollade på system kameror me mamma detb var slut påe elgiganten sen kollade vi på media markt det fanns där men det var jätte dyrt så vi köpte inget vi åkte istället till stadium o köpte benskydd.sen åkte vi hem jag kolla på tv o såå sen gick jag inm på sibas hemsida där hade dom ett jätte bra pris på internet så jag beställde en så den kmr i veckan typ jag är über glad (haha,aaa) sen så åkte syrran till gympan jag körde styrka och lagade mat me mamma sen åkte jag me o hämtade jennifer då fick jag hoppa lite på trampoliner sen ville jennifers tränare att jag skulöle visa en handvolt för tjejorna gjorde det sen slutade dom typ vi åkte hem och åt o kolla på tv vi kollade på så ska det låta  inte mitt favvo program precis men idag var det en super bra låt mee (elr jag tkr den ä bra iaf) här kan ni lyssna på den
(klicka på länken så ska det nog gå att lyssna)
puss o kram jossan

Kommentarer
Postat av: emelie

den var både rolig och bra(hahaha)<333

2009-05-02 @ 14:41:58
Postat av: emelie l

DEN BÄSTA LÅT JAG HÖRT!!! =P <33

2009-05-05 @ 08:30:40
Postat av: Sophie

Fett bra låt!!!

2009-05-05 @ 15:49:17
URL: http://onlysophies.blogg.se/
Postat av: ebba

haha, fett kul ;D

hur mår du ? :)

ses i kväll på gympan.

Glöm inte komentera min blogg ^^

2009-05-05 @ 16:11:26
URL: http://kramzons.blogg.se/
Postat av: Anonym

men skriv nåt nytt inlägg nån gång för fan!!!

2009-05-06 @ 19:00:14
Postat av: Soffan XD

Tja tja .. bra blogg ;) läs min ochså :) kan jag fa din msn eller nåt??



kram kram <33

2009-05-08 @ 15:43:04
URL: http://sofffes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0