jag vet men jag har inte orkat...

tjabbatjena
ja ni ser ju rubriken ;(
men idag  så spelade jag match vi förlorade ,men jag tkr att vi spelade jätte bra:D
efter machen som var i kalhällåkte jag hem och åt mat,
Sen vart det vallen för att 96orna hade match och erika skulle spela med dem. Så jag o anna,amanda och mickan kollade på den matchen dom vann med typ 5-1 (?) efter det så skulle mamma till stinsen me jennifer för att hitta ngn tröjja på lindex så då följde jag o mickan me dom.
Jag köpte att par jeansleggings från bikbok
ja det var väl det
PUSS <3(ingen bild sitter på pappas data) 






Kommentarer
Postat av: ebba

okej, hoppas du lägger in bilder snart ! <3 ;P

2009-09-12 @ 21:27:10
URL: http://kramzons.blogg.se/
Postat av: mickan

haha undra hur många som kollade på oss när Jennifer såg oss ? :P <33

2009-09-12 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0